Menu

call center

מי זקוק ל-call center?

מוקד מענה טלפוני מהסוג של call center מתאים על פניו לכל סוגי העסקים. היות וכל עסק רוצה לשמור על קשר עם הלקוחות שלו ולאפשר להם לשוחח עם נציג אנושי, יש חשיבות גדולה לאופן שבו מקימים ומתפעלים call center. מצד שני, עסקים קטנים וחלק מהעסקים הבינוניים לא יכולים להרשות לעצמם להקים מוקד כזה בצורה עצמאית. בגלל שהקמת המוקד ולאחר מכן התפעול והגיוס של כוח האדם עולים כסף, call center הפך לפתרון שנפוץ בעיקר אצל חברות גדולות.

המצב לעיל משתנה כיום בזכות האפשרות לקבל שירותי call center במודל של מיקור חוץ. באמצעות מודל של מיקור חוץ, ההוצאה היחידה עבור העסק באה לידי ביטוי בתשלום חודשי או שנתי קבוע. בתמורה לתשלום הזה, העסק מקבל למעשה גישה אל call center חיצוני. כאשר הלקוחות של העסק מתקשרים אליו, נציגי ה- call center עונים בשמו וכך מחזקים את מערכת היחסים ואת המוניטין שלו.

call center

היתרונות של call center במיקור חוץ

מסלול של מיקור חוץ הוא בדיוק מה שבעלי עסקים קטנים היו צריכים על מנת ליישר קו עם היתרונות של עסק גדול. באמצעות call center למשל, עסקים קטנים ובינוניים יכולים לפרסם מספר טלפון ליצירת קשר ולהיות בטוחים שבצד השני יהיה מי שיענה ללקוחות שלהם. כאשר הלקוחות הקיימים מתקשרים אל המוקד ומקבלים מענה מקצועי ומקיף, יש סיכוי גבוה יותר שהם ימליצו על השירות או המוצר גם ללקוחות חדשים.

חוץ מזה, call center יכול לסייע לגיוס לקוחות. זה לדוגמא מה שקורה כאשר אנשים שהם עדיין לא לקוחות של העסק אלא רק כאלה שמתעניינים במוצר או בשירות שלו, יוצרים קשר עם call center. מאותו רגע, הנציגים של call center מסבירים ללקוחות הפוטנציאליים על המוצר או השירות ומניעים אותם לפעולה.

שימוש נכון במוקד call center הוא כלי אפקטיבי עבור כל סוגי העסקים. הכלי הזה מתאים לעסקים בכל תחום, הוא פורץ גבולות של עסקים קטנים ובינוניים והוא מאפשר להם להתחרות גם בתאגידים בינלאומיים – בעלות חודשית מינימאלית שהיא גם הוצאה מוכרת.