מרכזיות טלפון בענן למוקדי שירות לקוחות

מרכזיה למוקד שירות לקוחות

מוקדי שירות לקוחות משעינים את עיקר הפעילות שלהם על שיחות יוצאות ועל שיחות נכנסות. בגלל ששיחות עם הלקוחות הם אמצעי התקשורת העיקרי שעומד לרשות מוקדי שירות הלקוחות, יש משמעות אדירה לאופן שבו מקבלים אותן. בפועל, האפשרות המסורתית היא לבסס את השיחות על מרכזיית טלפון רגילה. מנגד, האפשרות החדשה והטובה יותר היא להשתמש בשירות של מרכזיות טלפון בענן.

מרכזיות בענן ממוקמות על שרת מרוחק והחיבור אליהן הוא באמצעות האינטרנט. בזכות האפשרות לנהל שיחות על גבי האינטרנט, למוקדי שירות הלקוחות יש כעת גישה למגוון רחב של יישומים וגם גיבוי ועדכוני אבטחה שמבוצעים מאחורי הקלעים. חוץ מזה, שימוש בציוד קצה מתאים מאפשר למוקדי שירות הלקוחות לקבל או להוציא את השיחות באיכות גבוהה יותר מסוג HD.

מרכזיה למוקד שירות לקוחות

היתרונות של מרכזיות טלפון בענן למוקדי שירות לקוחות

בעלי עסקים עם מוקדי שירות לקוחות צריכים להבין בצורה מקיפה את היתרונות של מרכזיות בענן. כל עוד יש בעסק את תשתית התקשורת והאינטרנט המתאימה עבור הפעלת מוקדי שירות גדולים על בסיס האינטרנט ובאמצעות מרכזיות ענן, אין למעשה סיבה להמשיך להשתמש במרכזיות הטלפון הרגילות. במידה ואין בעסק את התשתית המבוקשת, יכול להיות שיהיה משתלם יותר להוסיף אותה.

מבחינת בעלי עסקים, הדבר החשוב ביותר הוא לדעת שיש למוקדי שירות הלקוחות את המשאבים המתאימים עבור קבלת והוצאת שיחות. ספציפית עם מרכזיה בענן, בעלי עסקים יכולים להיות רגועים כי השירות כולל בתוכו תמיכה טכנית מלאה. חוץ מזה, בעלי עסקים יכולים לשמור על גמישות בכל הנוגע להפעלת מוקדי השירות – כמו למשל הקצאת עוד שרתים לטובת קבלת השיחות או עדכוני תכונות בתוך מרכזיות הענן הקיימות.

כאן המקום להזכיר שהאופציה של מרכזיות טלפון בענן למוקדי שירות לקוחות זמינים עבור כל סוגי העסקים. בנוסף, זו אפשרות שלא דורשת שום סוג של רקע טכני מצד מוקדני השירות או העסק. בפועל, השיחות עצמן מבוצעות באותה צורה והלקוחות בכלל לא אמורים להרגיש בהבדל. לכן זהו פתרון אידיאלי עבור העסק ומכשיר לצמיחה והתייעלות.