מרכזיות IP לעסקים קטנים

מרכזיית IP לעסקים קטנים

עסקים קטנים זקוקים למרכזיות בשביל לשמור על קשר עם לקוחות. מערכת התקשורת של עסקים קטנים עם הלקוחות שלהם היא תנאי להצלחה והישרדות, בעיקר בשוק צפוף שמתאפיין בתחרות מול נותני שירותים בכל רחבי העולם.

עם זאת, עד לפני מספר שנים נאלצו בעלי עסקים קטנים לוותר על היכולת להקמת מרכזיות וזאת משיקולי עלות ומחיר. הבעיה הזו נפתרה כיום עם מרכזיות IP ויש לה משמעות אדירה על כמות עצומה של עסקים קטנים.

מרכזיות IP לעסקים קטנים

כך מרכזיות IP שינו את שיטת העבודה של עסקים קטנים

מרכזיות IP לעסקים קטנים חוסכות עבורן את עלויות ההקמה. בניגוד למרכזיה מסורתית שפועלת על רשת הטלפון והשימוש בה כרוך בהוצאות תפעול, מרכזיות IP פועלות על רשת האינטרנט. יתרה על כך, עסקים קטנים לא צריכים להקצות למרכזיות האלה מקום כי הגישה אליהן היא דרך שרתים של הספק. בפועל, זה אומר שבעל העסק הקטן מנהל את המרכזיה עם מערכת ניהול פרטית ובאמצעות תקשורת אינטרנטית בכל שעה ומכל מקום.

מרכזיות IP שינו את שיטת העבודה של עסקים קטנים כי הן מאפשרות להם להתחרות בארגונים בינלאומיים. לקוח שיוצר קשר עם עסק קטן ומגיעה למרכזיית IP מקבל את אותו שירות שמחכה לו אצל התאגידים הגדולים. יתרה על כך, מרכזיות IP אף מייעלות את חווית השירות של הלקוח ובמקביל גם מאפשרות לבעלי עסקים קטנים ניהול חכם וטוב יותר של התקשורת בין הצדדים.

מרכזיות IP מייעלות את התקשורת בין עסקים קטנים ולקוחות בגלל המפרט הטכני שלהן. במרכזיות כאלה יש כיום אפשרויות ניתוב שיחות, מערכות אוטומטיות להקלטת שיחות נכנסות ויוצאות, אפשרות להשמעת מוזיקה עד למענה השיחה, אפשרות סינון שיחות לפי מספרים או שיחות חסויות ועוד.

ארגז הכלים האידיאלי עבור העסק

מרכזיות IP מייצגות את ארגז הכלים האידיאלי עבור העסק הקטן. בחברות התקשורת ישמחו להציע לכם מרכזיות IP לעסקים קטנים במחיר משתלם ולעמוד לרשותך בכל מקרה של דילמה והתלבטות. לחברות התקשורת יש רישיון מטעם משרד התקשורת ואיתם העסק שלך בידיים טובות – משלב ההקמה ועד התפעול.