כיצד בוחרים ספק שירותי מרכזיה בענן?

איפה קונים שירותי מרכזיה בענן?

השאלה כיצד בוחרים ספק שירותי מרכזיה בענן רלוונטית גם עבור בעלי עסקים וגם עבור לקוחות פרטיים. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא רק בעלי עסקים בוחרים בשירות של מרכזיה וירטואלית – כי יש המון עצמאיים שעובדים מהבית וצריכים אותה כדי לנהל את קווי התקשורת. אבל בכל מקרה, האופן שבו כדאי לבחור את ספק שירותי המרכזיה בענן מבוסס תמיד על פרמטרים אובייקטיביים שמשותפים לכולם.

דרך אחת לבחור ספק שירותי מרכזיה בענן היא לקבל המלצות. את ההמלצות אפשר לקבל מקולגות, חברים, קרובים, בני משפחה או כל אדם אחר שמרגישים שכדאי לסמוך עליו. באמצעות המלצה ניתן מלכתחילה לחסוך את עוגמת הנפש, כי המשמעות היא שמשתמשים בניסיון של אנשים אחרים כדי להסיק לגבי רמת האיכות והמקצועיות של ספק שירותי המרכזיה שאותו עדיין לא מכירים.

במידה ורוצים לקבל המלצות על ספק שירותי מרכזיה בענן אבל לא מכירים באופן אישי מישהו שהשתמש בשירות הזה, ניתן להרחיב את החיפוש. כאן למעשה נכנסים לתמונה היתרונות של האינטרנט, כי יש בו המון חוות דעת בפורומים מקצועיים וברשתות חברתיות. על בסיס המידע מהאינטרנט, ניתן לדעת למה לצפות עם כל ספק או לכל הפחות לקבל פרטים למשא ומתן על המחיר ועל סל השירותים.

ספק שירותי מרכזיה בענן

פרמטרים אובייקטיביים לבחירת מרכזיה

בצד השני של המתרס יש את הפרמטרים האובייקטיביים שבהם משתמשים כדי לבחור ספק שירותי מרכזיה בענן. כאן לא מדובר על חוויה סובייקטיבית של לקוחות קודמים, אלא על כמה נושאים שאותם אפשר לבדוק באופן עצמאי.

ברשימת הנושאים שבודקים עצמאית טרם בחירת ספק שירותי מרכזיה בענן נמצאים פרמטרים כגון מחיר, מספר שנות ניסיון וזמינות. מטבע הדברים, כל לקוח שמחפש שירותי מרכזיה בענן יעדיף לשלם כמה שפחות ולקבל כמה שיותר. מצד שני, מחיר נמוך מדי צריך להדליק נורה אדומה כי הוא עלול להעיד על שירותי מרכזיה ברמה לא מספיק גבוהה.

בסופו של דבר, כדאי לבחור ספק שירותי מרכזיה בענן תוך שימוש בכל הפרמטרים השונים. אם משקיעים בזה קצת זמן ומחשבה, גם הבחירה תהיה מוצלחת.