מרכזיות וירטואליות

מהי מרכזיה וירטואלית

מרכזיות וירטואליות מספקות פתרון תקשורת אידיאלי עבור עסקים קטנים וגדולים ולעיתים גם למוסדות וארגונים. בפועל, מדובר בשירות מיקור חוץ למרכזיה הקלאסית ומכאן גם נובעים היתרונות שלו. במסגרת השירות הזה אפשר להפוך את המרכזיה הפיזית שבעסק למרכזיה וירטואלית אצל הספק.

פתרונות תקשורת במיקור חוץ כמו מרכזיות וירטואליות מקפלות בתוכם מאפיינים ייחודיים ובעלי ערך לעסקים ומוסדות. ראשית, עסקים וארגונים משתמשים במרכזיות מן הסוג הזה בשביל להשתחרר מהתלות במערכת פיזית ותשתיות טלפון. המעבר למרכזיות וירטואליות גם מבטיח חיסכון בהוצאות והוא מאפשר לעסקים קטנים להתחרות בעסקים גדולים.

מרכזיה וירטואלית

שנית, מרכזיות וירטואליות הן כיום לא פחות יציבות, זולות ונוחות מאשר מרכזיה רגילה. את המרכזיות ניתן להשיג בשפה העברית ואפשר להשתמש בהן במחלקות שירות לקוחות ובמחלקות מכירות ייעודיות. בתוך מרכזיות וירטואליות יש יכולות מתקדמות לרבות גישה מרחוק, הקצאת מספרים וירטואליים וקיום שיחות בין לאומיות. כלו אלו מציבים את המרכזיות הוירטואליות בעמדת יתרון מול האלטרנטיבה הרגילה והמיושנת.

הממשק לפני ומאחורי הקלעים של מרכזיות וירטואליות

הערך האמיתי של מרכזיות וירטואליות מתבטא בממשק הקול-סנטר. ממשק מתקדם כולל סרגל נציג שמאפשר מגוון פעולות נרחב ועם מרכזיות וירטואליות ניתן להפיק דוחות סטטיסטיים לפי נציג ותורים. כמו כן, הגישה למרכזיה הוירטואלית היא באמצעות דפדפן במחשב ועובדים יכולים לשתף פעולה כדי להגביר את התפוקה והביצועים.

מלבד האמור לעיל, התחזוקה של מרכזיות וירטואליות נעשית אצל ספק השירות. כתוצאה מכך, מרכזיות וירטואליות עומדות כל הזמן בחזית הטכנולוגיה ונהנות מעדכוני אבטחה ובקרה. מרכזיות כאלה מותאמות לצרכי העסק ועובדיו בעלות חודשית ידועה וקבועה מראש, באופן שמונע הפתעות מיוצרות ובצורה שלא דורשת מבעל העסק שום סוג של רקע טכני.

הממשק הייחודי של מרכזיות וירטואליות פועל לטובת העסק לפני ומאחורי הקלעים. אנחנו נמליץ על חברות תקשורת שם מבינים את היתרונות של זה עבורך ולכן מתחייבים להרכיב בשבילך הצעת מחיר בהתאמה אישית. בחברות התקשורת מחכים לך פתרונות תקשורת ברמה הגבוהה ביותר עם חברה שפועלת ברישיון של משרד התקשורת. אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים באתר ונוכל להקצות גם עבורך מרכזיות וירטואליות בתוך זמן קצר.