אינטרנט בחו"ל eSIM

אינטרנט בחו"ל

אנשים רבים שנוסעים לחו"ל צריכים להיות מחוברים לאינטרנט. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לקבל חבילת אינטרנט בחו"ל.

יש הרבה סוגים שונים של חבילות גלישה בחו"ל, וחשוב למצוא את המתאימה לצרכים שלך. ניתן לקבל חבילה הכוללת Wi-Fi, טלוויזיה וטלפון או רק Wi-Fi וטלוויזיה. חבילות אלו זמינות לכל פרקי הזמן השונים מיום אחד ועד שנה.

יש אנשים שבוחרים בחבילה עם נתונים בלתי מוגבלים כדי שיוכלו להשתמש במכשירים שלהם כמה שהם רוצים מבלי לדאוג לגבי מגבלות נתונים.

חבילות אינטרנט בחו"ל הן דרך מצוינת לחסוך כסף בזמן שאתה מטייל.

חלק מהאתרים מציעים חבילות אינטרנט בחינם בחו"ל שזו אפשרות טובה אם אתה רוצה לחסוך קצת כסף.

הרבה אנשים משתמשים בחבילות האלה מכיוון שניתן להשתמש בהן בכל מקום בעולם והן עולות רק חלק קטן מהמחיר שזה היה עולה אם היית משלם עבור שירות אינטרנט בכל חודש בבית.

חבילות אינטרנט לחו"ל הן דרך מצוינת לחסוך כסף בזמן נסיעה.

ישנן אפשרויות רבות ושונות, בהתאם ליעד ומשך השהייה.

האפשרות הפופולרית ביותר היא לקנות תוכנית נתונים ללא הגבלה לפרק זמן מוגדר.

במדינות מסוימות, אפשר לקנות כרטיס SIM עם נתונים כלולים.

אפשרויות נוספות כוללות שימוש באפליקציה המאפשרת לך לשתף את ה-wifi הביתי שלך עם מכשיר אחר.

אינטרנט בחו

טכנולוגיית eSIM

טכנולוגיית ESIM היא סוג חדש של רשת סלולרית שתאפשר לאנשים לבצע שיחות מבלי להשתמש בשום שירות סלולרי. הוא ישתמש ב-WiFi וב-Bluetooth כדי לאפשר שירותי קול ונתונים.

ESIM תועיל ביותר באזורים שבהם אין אות או אות מוגבל, אבל יש WiFi או Bluetooth. אזורים אלה כוללים מבנים תת קרקעיים, מנהרות, מוקשים, אזורים כפריים מרוחקים ואזורי אסון.

ESIM היא דרך חדשה לבצע שיחות סלולריות. מדובר בטכנולוגיה חדשה שפותחה על ידי מדענים מאוניברסיטת וושינגטון, שיצרו אלגוריתם שניתן להשתמש בו להעברת נתונים ברשתות סלולריות. תוכל להעביר נתונים במהירויות של עד 1 גיגה-ביט לשנייה, שזה הרבה יותר מהיר ממהירות חיבור הנתונים הסלולרי הממוצעת. זה יאפשר שירותי סטרימינג וצ'אט וידאו טובים ויעילים יותר.

הטכנולוגיה החדשה המשתמשת בגלים אלקטרומגנטיים כדי לשלוח ולקבל נתונים.

טכנולוגיית ESIM פותחה לראשונה בסוף שנות ה-90 על ידי צבא ארצות הברית. היתרונות של הטכנולוגיה החדשה הזו הם שיש לה רוחב פס גבוה מאוד, היא אינה דורשת תשתית, והיא חסינה מפני הפרעות.