מה זה מרכזיות PBX
PBX היא גישה שבעזרתה ניתן לספק פתרונות תקשורת בשיטה של מיקור חוץ. כתוצאה מכך, מרכזיות PBX מחליפות את הצורך בתשתית טלפון פיזית. השירות מתאים לטלפוניה ארגונית של עסקים קטנים וגדולים, הוא משולב גם במוסדות ציבוריים והוא כולל שירותי וידאו ושילובם במערכות IP אחרות. בין היתר, ניתן לשלב בתוך מרכזיות PBX אופציות לשליחת מסרים מיידיים (SMS), דואר אלקטרוני, נוכחות ועוד.
פתרונות תקשורת מהסוג של מרכזיות יעילים מאוד עבור בעלי עסקים כי יש להם כמה יתרונות בולטים. ראשית, מרכזיה וירטואלית מן הסוג הזה למעשה מוזילה עלויות. אין צורך בשום סוג של התאמה טכנית מלבד רשת אינטרנט יציבה על מנת להתקין את המרכזיה והפעלתה נעשית באופן אינטואיטיבי לחלוטין. נכון להיום, מרכזיות PBX משמשות בעלי עסקים ומחלקות שירות ומכירות בכל רחבי העולם.
שנית, משאבי המרכזיה מוקצים ללקוחות הקצה מתוך חוות שרתי הספק. המשמעות בפועל היא שניתן לגשת למערכת עם דפדפן מרשת ה-WEB הרגילה ועל בסיס מערכת ניהול עצמית. במילים אחרות, הלקוח הוא עדיין זה שמפעיל את המערכת ושולט עליה. במקביל, היא משחררת אותו מהצורך להחזיק את המרכזיה אצלו בעסק ואף מבטיחה עדכוני אבטחה בתדירות גבוהה.
למה לעבור למרכזיות PBX?
יש סיבות ספציפיות שמבליטות את הצורך במעבר למרכזיות PBX כאלטרנטיבה לפתרונות התקשורת המסורתיים. קודם כל, טלפונים אנלוגיים ישנים לא תמיד מתאימים לעולם החדש אך מרכזיות PBX מתעדכנות כל הזמן לפי התקן. מעבר לכך, ניתן לעבור למרכזיות PBX במסגרת רכישת פתרונות תקשורת מקיפים יותר. פתרונות תקשורת אלו משפרים את פעילות העסק ומעניקים לו אפשרויות חדשות להעברת מסרים ללקוחות.
בסופו של דבר, השילוב בין האפשרויות הטכניות ורמת האבטחה הגבוהה מוכיח את עצמו גם במרכזיות PBX. העלות הנמוכה הופכת את המרכזיות האלה לחלק חשוב בעסק המודרני והן מתכתבות עם המאפיינים של פתרונות תקשורת חדשים.
אנו שוב ממליצים על חברת תקשורת אשר מחזיקה ברישיון של חברת התקשורת ויכולה למצוא גם עבורך פתרון תקשורת חדש ויעיל. אנו נמליץ לך על PBX בהתאמה אישית ונשמח להרכיב עבורך הצעת מחיר משתלמת לפי היקף הפעילות והדרישות.